*:#%@

Märkte nu att det va tre veckor sen vi skrev senast! TRE VECKOR!!! Vi suger verkligen på det här men att blogga... Men nu gör jag (Flizan) det i alla fall! Saga är i alla fall sämst på det ;P Idag är det lördag. Jag bowlade med min familj idag. Nu ska jag berätta om går dagen: På rasten i skolan pratade jag, Saga och Emma om Twilight (som vanligt) men plötsligt blev Emma typ "rädd" för Saga och betädde sig hel skummt! Efter skolan förökte vi å prata med henne men hon bara rabblade upp repliker ut twilight och efter ett tag gick hon hem. Jag och saga bor åt samma håll så vi tog sällskap. När vi hade kommit till loket lekparken mötte vi Anni som var ute me sin hund. så vi stannade och pratade lite me henne och sen fortsatte vi att gå tills jag skulle svänga av. Now I´m got to go! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0