Tandläkaren :S

Idag visade det sig att vi båda skulle till tandläkaren idag! fredag den 13:onde, fatta!! men vi hade tur ändå, för jag(saga) pratade med felicia och hon skulle dit kl 10 över 2 och jag halv 3 så vi satt tillsammans och var rädda;) vi hade samma tand läkare också!!! fun va??!"! så när hon ropade felicia följde jag me in o satt me henne och hon satt me mej.:D Nu sitter vi här och gör ingenting. Men vänta, nu kom jag (felicia) på en sida som vi kan gå in på saga! www.taaz.com det e aen sida där man kam ladda upp ett foto på sig själv och sen sminka och byta frissyr!ok, det verkar kul, det gör vi!!!!!!
hej då alla snygga och söta töntar;)

Kommentarer
Postat av: Waitsh <33

he he

2009-02-15 @ 21:37:41
URL: http://waitsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0