Saknar dej Saga!<3

BAJS på dej för att du skulle åka skidor HELA lovet! Du ska ju vara här och stötta mej nu när jag läser "Om jag kunde drömma", och säga att depritionen när jag inte läser den blir bättre om ett tag eller nåt! Men nu är det så att det inte blir bättre, jag har nämligen blivit tvungen att läsa den tre gånger bara för att jag blir så de depressed när jag inte gör det!!! Jag blir galen!!!!!!!! Jag hoppas verkligen att jag får "När jag hör din röst" SNART annars vet jag inte om jag klarar det här länge till! Haha, ni tycker säkert att jag låter helt tokig! Men vet ni vad? Jag saknar kommentarer massor! Sriv snälla (a) I morgon åker jag på kryssning och jag hoppas verkligen att boken e ledig då... Aja, puss och kram alla glada töntar ;)

Kommentarer
Postat av: sagisz

haha okej pyz

2009-04-17 @ 16:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0